مادر منتظر

انتظار برای نتیجه

1394/7/16 19:40
نویسنده : پروین
228 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه رفتم داروخونه و امپول hcg رو گرفتم ولی برای قیمتش چشام گرد شد دوتاش شد 7500 به دکتر گفتم مگه خارجی نیستن گفت چرا خارجین , منتها سازمان یه کمی متعهدتر شده یعنی تقریبا 50 تومنشو بیمه تقبل کرده بود

شادو خندون اومدم خونه انگاری رفتم خرید و یه تخفیف تپل گرفتم !!!

چه قدر خوب میشد اگه بیمه ها یه خورده تو اینجور موارد بیشتر هوای بیمه شده هارو داشتن .

شب راس ساعت 10 امپولهارو ازریق کردم و اومدیم خونه چهارشنبه صبح هم ساعت 8 مرکز بودیم همسری رفت نمونه داد و منتظر نشستیم تا صدا بزنن منو بعد از تقریبا نیم ساعت منو پیج کردن که برم بخش بستری رفتم بالا راهنمایی کردنم تو اتاق iui تا دکتر بیاد تخت بغلی یه خانمی دراز کشیده بود یکمی با اون صحبت کردم تا اینکه دکتر اومد دراز کشیدم ودکتر دستگاه معاینه رو گذاشت تا بتونه راحت کاتر رو عبور بده دهانه رحمم بسته بود و کاتر وارد نمیشد بالاخره با کلی انگولک و تحمل درد باز شد و تزریق رو انجام داد و رفت منم یه نیم ساعتی دراز کشیدم بعد پرستار گفت که میتونم بلند بشم اروم بلند شدم و لباسهامو پوشیدم   اومدم بیرون همسری منتظرم بود با هم رفتیم پایین خیلی ضعف داشتم رفتیم شیر کاکائو خوردیم و رفتیم خونه من دراز کشیدم و جناب همسر نهار رو اماده کرد برنج گذاشتو از بیرون کباب گرفت اون روز تا عصر تقریبا دراز کش بودم دستشویی هم که میرفتم تو ترشحاتم خون بود که بخاطر همون انگولکهای دکتر بود برام شیاف نوشتن که هر شب استفاده کنم تا 15 شب که تا اون موقع یا نینی تو دلمه ویا که پری زشته خودشو نشون میده امروز هم که همش سرپا بودم .

خدایا نا امیدم نکن .

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آسیه
17 مهر 94 16:43
نسترن
19 مهر 94 1:56
ای انتظار..پردموسوزوندی اگه تونستیدبیایدوب من یه سربزنیدچون همدردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر منتظر می باشد