مادر منتظر

معجزه

1395/8/10 18:55
نویسنده : پروین
288 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هنوزم باورم نمیشه هنوز هم تو شوکم

دیروز بیرون بودم از جلوی داروخونه که رد میشدم گفتم بزار یه بیبی چک بخرم که فردا با خیال راحت برم باشگاه

خونه که رسیدم رفتم واستفادش کردم به ثانیه نرسیده دو خطه شد اونم پررنگ و واضح پیش خودم گفتم که الکیه چون قبلا هم اینجوری شده بود و منفی بود ولی به این پر رنگی نبود رفتم نهار اماده کردم و به همسر جان زنگ زدم که بیبی بخر بیار اونم دوتا خریده بود همش میگفت من مطمینم که خبراییه

همش نیم ساعت بود که از تست قبلیه میگذشت که اینم استفاده کردم و مثل همون سریع دو خطه شدباز باورم نشد نهار رو خورده نخورده رفتیم ازمایشگاه گفتن ساعت 5 اماده میشه تا اون ساعت دو بار زنگ زدم و گفتن که اماده نیست تا اینکه خودشون زنگ زدن با صدای لرزون جواب دادم و بالاخره شنیدم که گفتن مثبتهههههه

یهو زدم زیر گریه خدایا رویای من داره واقعی میشه همسر جان فقط نگاهم میکرد میترسید بپرسه چی شده فکر میکرد منفیه که دارم اونطوری زار میزنم وقتی بهش گفتم مثبته محکم بغلم کرد و از ته دل خندید بعد هم به همه عالم و ادم خبر داد !!!

همه خوشحال شدن و تبریک گفتن و من همچنان ذوق زده هستم و باورم نمیشه میخوام به بزرگترین ارزوم برسم خیلی دوست داشتم که همسرمو غافلگیر کنم ولی همه چیز خیلی غیر منتطره بود

امیدوارم که این کوچولو محکم به من بچسبه وسالم به دنیا بیاد تا بشه همه ی دنیام

امیدوارم همه منتظرا این لحظه شیرین رو بزودی ببینن و حس کن .

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ایلین
11 آبان 95 18:28
مبارکه ان شا الله به سلامتی بغل بگیری
سحر
28 آبان 95 22:20
مبارکه عزززیزم خییییلی خووووشحال شدم انشاله به سلامتی بگیریش تو بغلت.بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر منتظر می باشد