مادر منتظر

بتای منفی

1394/11/11 13:41
نویسنده : پروین
230 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه صبح رفتیم و ازمایش دادم قرار شد جواب تا ظهر اماده بشه همسرم منو رسوند خونه و خودش رفت قرار شد جواب و بگیره خودش ساعت یک بود که بهش زنگ زدم از همون الو گفتنش فهمیدم که منفی بوده با اینکه اطمینان به منفی شدن داشتم ولی باز یه کورسو امیدی تو دلم بود که شاید مثبت بشه وقتی گفت منفیه دیگه نتونستم حرف بزنم همونجا شکستم و زار زدم بیچاره همسرم هم وقتی اومد خونه نتونست ارومم کنه

مگه میشد اروم شد ؟مگه میشد از فکر بوی تن و بدن نوزادی که تو خیالم بود و من هیچ وقت نتونستم بهش فکر نکنم بیرون اومد فکر میکردم دارم به این رویای شیرین نزدیک میشم ولی الان حس کسی رو دارم که افتاده تو یه چاه تنگ و تاریک که توان بیرون اومدنشو نداره

کاش حداقل فریزی داشتم تا انقدر برام این جواب منفی دردناک و سخت نبود حالا دوباره باید همه چیز رو از اول شروع کنم دیگه نه امپولهارو ادامه دادم و نه ازمایش روز شنبه رو دادم فقط یه بیبی چک گذاشتم که میدونستم جوابش چیه شروع دوباره درمان هم میمونه برای فروردین .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ايلقار
12 بهمن 94 1:19
عزیزم تو رو خدا اینقد خودتو ناراحت نکن.خوشحال بودنتو وابسته به وجود بچه نکن.بچه به وقتش میاد اونوقت تو میمونی و روزهای از دست رفته که نتونستی ازشون به خوبی استفاده کنی. خواهر من متولد 51 هست تقریبا نزدیک 43 سالشه.دو سال پیش یه بار آی وی اف کرد نگرفت دوباره رفت میکرو و زیفت کرد الان بچش یه سال و نیمشه اونقد شلوغه که خواهرم همش ناله میکنه از دستش.شما هم انشالله بچه دار میشید.اینجور کارها مثل اینکه نوبتیه نوبتشم دست خداست.ولی اینو بدون که بالاخره نوبت تو هم میرسه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر منتظر می باشد