مادر منتظر

بدون عنوان

1394/3/13 13:39
نویسنده : پروین
97 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با اقای همسر تصمیم گرفتیم بریم سینما برای فیلم نهنگ عنبر برای همین شال و کلاه کردیم رفتیم مجتمع کوروش انقدر شلوغ بود که بزور برای نه و نیم بلیط پیدا کردیم اونم ردیف جلو وهمسری کلی غر زد که پدر چشمامون در میاد که !

ما هم که ساعت 8 اونجا بودیم برای گذر زمان شروع کردیم اونجا چرخیدن همه جا شیرینی و شربت پخش میکردن بخاطر تولد حضرت مهدی و منم با وجود رژیمم یه لیوان شربت با یه دونه شیرینی دانمارکی خوردم و عجیب چسبید

یاد پارسال افتادم که دقیقا همین روز با اقای همسر یهویی تصمیم گرفتیم بریم شمال و سر خیابونمون داشتن شیرینی و شربت میدادن وقتی که برداشتم تو دلم نذر کردم که اگه سال بعد نینی داشته باشم منم شیرینی بیارم اینجا تا مردم هم شریک خوشحالی من باش ولی تا الان که خدا نخواسته و نشده .

بحر حال سانس شروع شد و ما از فیلم واقعا لذت بردیم و من کلی خندیدم بعد از فیلم هم رفتیم خونه مادر همسری که یهو با دخترش تصمیم گرفته بودن برن ارمنستان و ساعت 7  صبح راهی بودن بعد هم رفتیم خونه

روز قبل از دارو خانه سر خیابون دو تا بیبی چک خریده بودم خیلی وقته که به همسرم نمیگم برام بیبی چک بخره و خودم یواشکی میخرم قبلا ها بهش میگفتم و اونم ده تا ده تا میخرید ولی الان دیگه روم نمیشه تازه کلی هم صبورتر شدم و فقط نزدیک پری یا بعد از موعدش بیبی میزارم نه مثل اوایل که ده تارو در عرض چند روز استفاده میکردم !

امروز صبح که بیدار شدم خیلی اروم تست رو برداشتم و با یه لیوان یک بار مصرف رفتم دستشویی و مثل همیشه فقط یه خطططططط چشمهام هم از زور خواب باز نمیشد انداختمش تو سطل و رفتم خوابیدم انگاری دلمو خوش کرده بودم که شاید خداوند تو این روز بهم عیدی میده .

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فائزه
13 خرداد 94 13:53
سلام عزیزم ایشالا خدا هر چی زودتر یه نی نی سالم و خوشگل بهت بده من تو راهی دارم سر بزن خوشحال میشم.
مامان گیلدا
13 خرداد 94 13:56
سلام ایشالله که خدا به زودی یه نی نی ناز و سالم بتون میده دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
پروین
پاسخ
شرمندتم که الان این نظرات رو دیدم یه ادم تازه کارم و تازه نظرات رو کشف کردم
بابا و مامان
13 خرداد 94 15:35
سلام به منم سر بزنید و برام نظر بزارید ...
پروین
پاسخ
حتما عزیزم
لیلی
5 تیر 94 11:45
سلام.منم یه تازه واردم.وخط به خط نوشته هاتون رو حس ولمس کردم. چون از همشون باخبرم از درد عکس رنگی تا گریه های شبانه ودرد انتظار.ايشالا خدا بهمون یه بچه سالم وصالح. میبخشه. امین
پروین
پاسخ
به امید اون روز دارم زندگی میکنم عزیزم واقعا نمیدونم چه حکمتی تو کارشه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادر منتظر می باشد